Skip to content

Maj – recap

Maj er altid en travl måned for mig som fotograf. 

Det gode vejr, de lange dage og de grønne omgivelser skaber perfekte forhold til både foto og film. 

Måneden har budt på mange spændende fotoopgaver, og jeg har blandt andet været i Jelling, Odense, Aalborg, Sydeuropa, Hadsten og på et utal af ture rundt i Aarhus. 

Der har været mange tidlige morgener med det smukkeste morgenlys, optagelser på farten og dage fyldt med mennesker, stemning og oplevelser. 

Maj bød også på fejring af byens hold, AGF, hvor jeg endnu en gang fik mulighed for at kombinere forretning og fornøjelse – da jeg skulle dække flere events og fejringer. Derudover har jeg været til messe, sommerfest og festival…. Fuld fart på.